Bliss Showclub

3.4
623.780.8502

1926 West Deer Valley Road

Phoenix, AZ 85027

Club Desire (management)  on Bliss Showclub

posted on 2 December, 2016


DANCER WANTED

We are looking to hire dancers to work nights and weekends at club desire. Please apply online

click here

or call the club at 401-274-5560 or if you do not have a phone feel free to come in to the club in person.

Club Desire

1 Franklin Sq

Providence, RI 02903

Phone: 401.274.5560

Heather O.  on Bliss Showclub

posted on 14 August, 2016
This comment was posted anonymously

Has to be the worst customer service I have ever encountered. After paying a cover to get in even thou it was 1am , we vet inside no dancers on stage. We are the only people inside other than the scary crackhead talking to himself and crying. The owner and some guy who only made the situation worse. Behind the bar. They have no captain morgan ot even any spiced rum . as they try to offer red stag or fireball as a alternative. Humm rum is now the same as whiskey I guess. Then the owner refuses to make the drink I wanted just a dirty martini. And when I complained the rude guy behind bar told me I was needy and annoying him. We paid to get in remember that. After 10 min she finally makes a drink that had me so sick to my stomach. It was swamp water green and made me throw up. Then charged me 15 dollars. I gave the nice server 15 bucks for he other drink she had made and left. The owner was so shit faced she could barely even speak. No wonder they have no customers and dancers. The only part that was good was the door girl and nice waitress. Don't see that place being open much longer.

DexterRexter  on  Bliss Showclub

posted on 5 May, 2016
Joined 1 year ago
43 comments posted

Imagine the worst club you could go to.....then there is Bilss

private post  on Bliss Showclub

posted on 22 January, 2015
This comment was posted anonymously

my private post, please do not read. i blocked you...waaa waaa

girl of my dreams  on Bliss Showclub

posted on 29 September, 2014
This comment was posted anonymously

anyone know who she is? any info would be appreciated. thanks

joseph1k  on  Bliss Showclub

posted on 17 May, 2013
Joined 8 years ago
137 comments posted

This is a good place to go when theres not much to do. I love going in for food specials and they at one point had a mind reader which was very entertaining. This place is great for more than just the girls.

drink fight fuck  on Bliss Showclub

posted on 17 March, 2013
This comment was posted anonymously

Met the girl of my dreams. Moonshine! One sip and I'm hooked

hah  on Bliss Showclub

posted on 13 January, 2012
This comment was posted anonymously

does the fat alcoholic beast bartender carla still work here? i won;t be back until shes gone. this place is a joke. trailer park looking dancers and useless barmaids. is the owner on crack or something?

yea  on Bliss Showclub

posted on 6 September, 2011
This comment was posted anonymously

the glory days of this place are long long gone! this place will go under very soon. you can bet on it!

its bad here now  on Bliss Showclub

posted on 5 August, 2011
This comment was posted anonymously

what happened to this place???? i went in last weeked for the first time in along time and wow it has gone waaayyyyy downhill. where do cori deena and rocko work now? thats where im going.

Shawn  on Bliss Showclub

posted on 5 June, 2011
This comment was posted anonymously

What a joke. Was there quite a few times and saw the progression of their crack whores. There were a few that wen't from having decent bodies into pimples all over their legs back and buttcheeks. Sage was the nastiest of them all and would fuck pretty much anyone who walked through the front door. HPV, herpes and genital warts are what you can find on that chick, and quite a few of the others that work there. their parties are a joke. the only thing I can say for this club is that the drinks are good and the lights are way low. ( a necessity with the lacking quality in their girls i suppose)

whoa  on Bliss Showclub

posted on 11 May, 2011
This comment was posted anonymously

what the heck happened to this place?

lmao  on Bliss Showclub

posted on 8 February, 2011
This comment was posted anonymously

What a waste of time! Girls are nasty service eh and dj's horrible. I wouldnt waste your money at this dump!!

Eh  on Bliss Showclub

posted on 2 November, 2010
This comment was posted anonymously

Worked here for a couple weeks, hoping each week would just get better. No wonder you guys cant keep hot girls. Pretty club, shitty clients (wetbacks and wiggers) basically no money what so ever. Oh and your girls? Small suggestion... fire them ALL. Ew.

lol  on Bliss Showclub

posted on 17 October, 2010
This comment was posted anonymously

HAHA! Say your name tough guy! OHH let me guess your as tough as you are behind your computer PUSSY!!!!!

longtime regular  on Bliss Showclub

posted on 12 October, 2010
This comment was posted anonymously

Thx Bliss for many fun times especially Chantel and J Lynn!! You girls rock!! Wish you all the best!! - Steve :o)

re: ugh  on Bliss Showclub

posted on 29 September, 2010
This comment was posted anonymously

your going in on the wrong nights man. thers a realy hot one with black hair that works a few nites a week. she is smokin hot and realy cool.

ugh  on Bliss Showclub

posted on 27 September, 2010
This comment was posted anonymously

This place is a crap hole. The bartenders are either fat, old, or fat and old. Who wants to see some old crackhead pretend shes hot...anyone who went in these doors Friday saw the disgustingness behind the bar trying to be sexy. Stop. You're old. Get some hotties back in here....I wont be back as long as anyone over 60 is bartending....

longtime regular  on Bliss Showclub

posted on 21 September, 2010
This comment was posted anonymously

Chantel, That was one very exquisite time with you last night!! I truly cant wait for our next encounter my incredibly SEXY Beauty!!!! XOXOXOXO

longtime regular  on Bliss Showclub

posted on 12 September, 2010
This comment was posted anonymously

Thank you Chantel for awesome niight!!

ryan123  on  Bliss Showclub

posted on 26 July, 2010
Joined 8 years ago
151 comments posted

The place blows all the way around....everything sucks here!!!

Kinda Regular  on Bliss Showclub

posted on 24 July, 2010
This comment was posted anonymously

Had the pleasure to meet Alice. If you like natural tits, she the one to see. Not a lot of grindage but still worth the money.

old bag  on Bliss Showclub

posted on 4 July, 2010
This comment was posted anonymously

I agree with the last guy who posted about the old bag working. What the hell is she even there for? Who wants to get waited on by some old bag. damn

re: lol  on Bliss Showclub

posted on 21 May, 2010
This comment was posted anonymously

Friday day and nights are busy. so she is doing something right people who are just idiots post stuff like a trainwreck. what part of the woods are you from.

re: lol  on Bliss Showclub

posted on 19 May, 2010
This comment was posted anonymously

she needs to go away. she ruined fri for alot of us regulars.

lol  on Bliss Showclub

posted on 16 May, 2010
This comment was posted anonymously

The day bartender is also the night bartender has been for a long time.

sickening  on Bliss Showclub

posted on 10 May, 2010
This comment was posted anonymously

wtf is up with that TRAINWRECK you have behind the bar on friday nights?? i tought this place was famus for having hot barmaids and waitreses?? as long as this "thing" is there i wont be going back on fridays. took so fcking long to get our drinks that we left and went to centerfolds wtf happned to this place???? i member i used to go during the day on fri for the steak and there was always a hot barmaid take my advise and stay away from this place on fridays.

old bagn n  on Bliss Showclub

posted on 3 May, 2010
This comment was posted anonymously

Why did they have the old eighty year old looking bag waitressing on Friday night? I don't get it. Does anybody realize this is a topless club? I mean damn. I tried all night long to get the hot ass blonde waitress but that old bag kept insisting on serving me. WTF. How does that old ass bitch even have a job?

Chuck  on Bliss Showclub

posted on 17 November, 2009
This comment was posted anonymously

Jules is a beautiful sweet lady.The Candy Stores loss is Bliss Showclubs gain! I miss you girl ill see you soon!

WOW  on Bliss Showclub

posted on 17 October, 2009
This comment was posted anonymously

Chantel, That was one tuly AWESOME time with you!! I had SO MUCH fun!!! Thank you my beauty!! Until we meet again!! - Steve ;o)

Previous Page123456789...Next Page

Share This Page