Bar Le Garage erotique Comments

3.8

14725 Boulevard Cure Labelle (road 117)

St Janvier, Quebec 

2,914 Views10 Comments  

Kincade  on Bar Le Garage erotique

posted on February 17, 2011
This comment was posted anonymously

Private dances are now 15$ which is BS.

vida  on Bar Le Garage erotique

posted on January 2, 2009
This comment was posted anonymously

new chick try her out verry fun and worth it :)

Attention Ladies!!!  on Bar Le Garage erotique

posted on May 13, 2008
This comment was posted anonymously

Airport Strip is Now under New management and looking to hire some hotties. Enjoy your Stay at a nice Hotel by theAirport ..accomodations ARE fully paid by the club and recieve a shift pay. Make $$$ guaranteed! For more info call (905) 677-3798 between 4pm & 2:30am and ask for Mauro

chummy21  on Bar Le Garage erotique

posted on February 10, 2007
This comment was posted anonymously

belle place, belle fille, belle ambiance.........jai adoré!

ceux qui n'aime pas et bien.........ouvre toi en un bar bordel!!!!!!!!

Great Gonzo  on Bar Le Garage erotique

posted on February 4, 2007
This comment was posted anonymously

Comme dans bien des strip club, le client doit être aux aguets; y'a des money bitch partout.


Je vous suggère la compagnie de Catherine, Chanel, Silver ou Jade. Elles sont formidablement belles, sympatiques et honnêtes avec les gars, du moment qu'on se comporte en gentleman !


Hey boys, this place is OK but buyer beware, there are some money bitches working there...

Comet 10  on Bar Le Garage erotique

posted on December 16, 2006
This comment was posted anonymously

Désolé mais je suis allé la semaine dernière et j'ai trouvé que cette endroit est chic et de bon goût, la barmaid Cindy hyper sympatique, les filles sont très belles mais pas trustables.

C'est dommage car le restant est parfait mais moi quand je vais dans ce genre de bar j'aime sentir que les filles vont être honnête avec moi sinon je change de place.

Je ne suis pas cheap et j'ai l'habitude de donner de bons pourboires alors quand la fille dans la loge me donne un prix avec pourboire je suis désolé mais normalement le pourboire est à la discrétion du client d'ailleurs elle auraiteu plus que ça si elle m'avait donné le bon prix.


Dommage maintenant je vais chez votre compétiteur

Great Gonzo  on Bar Le Garage erotique

posted on February 8, 2006
This comment was posted anonymously

Its a toss up: Motel St-Pierre or Le Garage. But i consider Le Garage to be a cheapo place ! Avec beaucoup de jeunots à casquette comme au Faucon Bleu.


Long live Elsa Bangz

Pissed off dancer  on Bar Le Garage erotique

posted on January 26, 2006
This comment was posted anonymously

I was there just last week as a dancer, way to manny girls for the money you can actually make. For example friday night there were just guys under the age of 22 and there were 27 girls, most of the girls were complaining because they had only made if the were lucky 80 bucks. NOW YOU TELL ME HOW THE F---- do you make money with young punks that are waiting for welfare checks.

Great Gonzo  on Bar Le Garage erotique

posted on January 21, 2006
This comment was posted anonymously

En principe Le Garage n'est pas un club full contact mais y'aurait des filles tolérantes.


Le Garage c'est surtout une place de kétaine qui se donne des airs de classe avec un doorman bête dans son toxédo de chez L'Habit St-Eustache... Ça pue l'attrape nigaud pour touristes comme on en a sur la rue ste-catherine à MTL.


Guys, try le St-Pierre or O' Gascon instead.


alizée  on Bar Le Garage erotique

posted on August 25, 2005
This comment was posted anonymously

i heard that this club is not opening anymore becuz they didnt get approved for the zoning!