Cabaret Carol Comments

3.8

5241 Hamel Blvd (route 138)

Ste-Foy, Quebec G2G 1B8

1,820 Views6 Comments  

  on Cabaret Carol

posted on June 15, 2014
This comment was posted anonymously

Bar Relais des Plaines, Issoudun pres St  on Cabaret Carol

posted on December 8, 2013
This comment was posted anonymously

C'est un tres mauvais club.Les danseuses il y a pas d'argent a faire la et il y a jamais personne.La patronne Johane Hamel blonde teindue debut cinquantaine est une voleuse.Elle nous a volé de l'argent et du linges parce qu'on a pas faite assez d'argent pour la payer.C'est une ancienne drogué.Elle a des problemes d'attitude et elle est possiblement jalouse.Elle est seule a gérer le club et elle a meme osez menacer une d'entre nous par contre elle a une peur bleu des chauffeurs.Des clients nous ont avertie qu'elle etait comme ca, mais on etait déja la malheureusement. Ne perdez pas votre temps.Sauvez votre temps et votre humeur.

le priest  on Cabaret Carol

posted on December 17, 2006
This comment was posted anonymously

Tu veux te sentir comme chez vous, ben c est la place , super bonne place , la meilleur meme a quebec gener vous pas chez carol hamel tu as du fun en masse les filles son superbe ( ti loups tu es ma meilleur )les portier tres funny aussi le dj es écoeurant tk moi chez carol hamel je me sens bien VIVE LE CAROL prenez pas nos fauteuils on se vois la bas take care ha oui dance a 10$ a (15$lit érotique) pi a 20 $ VIP hasta la vista baby i'll be back!!!!!!!!?

DataMan  on Cabaret Carol

posted on February 27, 2006
This comment was posted anonymously

i hear your yzabela is not there... but i hear she was pretty friendly with a certain chief from up north and almost ended a marriage... so she's a slut anyway... don't you realize they get paid to suck up... keeps you going back...

hot'n heavey  on Cabaret Carol

posted on January 6, 2006
This comment was posted anonymously

anyone out there seen yzabela... she used to dance for me all the time... heard she got a job... something in communications... if anyone has heard from her appreciate knowing it... check back later

thanx...  on Cabaret Carol

posted on March 8, 2005
This comment was posted anonymously

I've have visited Quebec before, this was my first time @ this place, had a good time, the friday evening DJ treated me well, 'member shoot me an email when your down my way, from the NJ Rock GO-GO DJ...