club bodygirl Comments

4.2

71 iberville

berthierville, Quebec 

2,853 Views10 Comments  

Re: Danseuses  on club bodygirl

posted on August 13, 2018
This comment was posted anonymously

This club is still open and the girls were great when I went there a month ago on a Friday, around 4 PM. I tried the mature short cuban Cynthia and the young slim suicide girl Jerica (I hope I got her name right). They couldn't be more different in terms of looks and personality, but they were both willing to accommodate me in the CR.

Cynthia was soft and sweet, but my favorite was Jerica, who was wild and had great options. Thanks to those two ladies, I had lots of fun twice in the same hour, which is impressive at my age. Jerica also recommended Eliane and Sandra for my next visit. Does anyone have any intel on those?

Danseuses  on club bodygirl

posted on August 13, 2016
This comment was posted anonymously

GRrrrrrr  on club bodygirl

posted on January 18, 2015
This comment was posted anonymously

Solution des agences de rencontres ou des sites internet de rencontres. Rencontrer des femmes qui au moins sont interessé. Des millier et des milliers de femmes sur internet.

Ben  on club bodygirl

posted on August 30, 2014
This comment was posted anonymously

Elle habitait a Trois-Rivières mais la ca l'airs quelle habite ailleurs la je ne sais pas ou car elle fait tres attention elle n a pas voulue me dire ou mais je l'aurais pas dit a personne pauvre ptite. Une gang de pas bon pas trop beau qui vont aller en prison bientôt hahaha.

Ben  on club bodygirl

posted on August 30, 2014
This comment was posted anonymously

Cest arrivé a ma chum mais elle c est des gars quelle conaissais depuis longtemps des hells et d autres qui travaillent pour les hells. Il essayent de la faire barrer des clubs en dehors parce quelle veux pas couché ou sortir avec eux. Elle habite a Trois-Rivières sur Louis-Pasteur et son nom est K. Elle na jamais rien voulue savoir d'eux et ca changeras pas ca l'air peux importe ce qu'il arriveras. Elle est enteté la ptite et elle est forte. Ils l auront jamais. Ces gars la une gang de trou de cul Trifluviens. Ils vont aller en prison bientôt.

  on club bodygirl

posted on June 11, 2014
This comment was posted anonymously

déja avertie  on club bodygirl

posted on August 17, 2013
This comment was posted anonymously

toutes les meme fille durant le jour. les fille ne laisse pas rentrer de nouvelle danseuses excepté si elle sont relié ou travaille pour les gangs de rue....etc elle essait de se débarasser des nouvelle a tous prix en mentant et en leur nuisant. les noires et certaine blanches essaient de controler les clubs avec leur pimp.

seinseeker  on club bodygirl

posted on July 24, 2008
This comment was posted anonymously

is this club still open daytimes?

is the mileage good? a bit of distace from the airport so I am curios before I ret a car and head there. any comments appreciated and any other suggestions for high mileage (not neccessarily FS clubs) withim 1 hour from Mtr?


thanks,

miss  on club bodygirl

posted on November 26, 2007
This comment was posted anonymously

the club is on the 40east......exit berthierville..............71iberville

about 15-20girls on fridays and saturdays.......on weekdays not more then 12girls....the girls usually quite good on milage

American Guy  on club bodygirl

posted on August 17, 2007
This comment was posted anonymously

What's the deal with this club? Where is it and is it still open??